Beoordeling dienstverlening XS2Quality

Gemiddeld eindcijfer XS2Quality

Beoordeeld door 36 personen


8.5

36 reviews


Deelname: 2 september 2014 12:21:02
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
9
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Prima in orde en heel klantvriendelijk!
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 2 september 2014 11:48:43
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
8
4. Deskundigheid van uw adviseur
8
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
N.v.t.
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Ik ben zeer tevreden geweest over de dienstverlening van uw bedrijf.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?
Nee.

Deelname: 2 september 2014 09:22:09
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
8
4. Deskundigheid van uw adviseur
8
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
7
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
8
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
prettig contact en bij vragen bereidheid tot verbetering en advies
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 2 september 2014 09:01:47
9
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
10
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
9
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
9
7. Volledigheid van de rapportage(s)
9
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
N.v.t.
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Adequaat, goede prijs/kwaliteit verhouding
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 2 september 2014 08:59:47
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Overig klantenonderzoek (bijv. behoefte, panel)
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
9
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
8
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
zeer goed meegedacht aan het onderzoek dat maatwerk betrof
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 2 september 2014 08:28:50
9
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Overig klantenonderzoek (bijv. behoefte, panel)
2. Duidelijkheid van de offerte
9
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
9
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
9
7. Volledigheid van de rapportage(s)
9
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
9
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Persoonlijk, behulpzaam en zakelijk; helder en zeer deskundig.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 2 september 2014 08:22:31
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
8
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
9
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Prettige samenwerking, snelle uitvoering en een goede prijs kwaliteit verhouding.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?

Deelname: 1 september 2014 20:16:56
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
8
4. Deskundigheid van uw adviseur
8
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
N.v.t.
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
De 1e keer dat we het klanttevredenheidsonderzoek bij jullie deden, was de prijs (voor slechts 4 cliƫnten) absurd hoog. De prijs was nu verlaagd en voor ons als kleine organisatie betaalbaar.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?
Fijn dat de teksten ook voor Wajongeren te begrijpen zijn.

Deelname: 1 september 2014 18:32:25
8
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
8
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
8
7. Volledigheid van de rapportage(s)
8
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
N.v.t.
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
flexibel.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?
in ons volgende onderzoek zouden we graag een vraag opnemen over wat de klant heeft gemist in onze dienstverlening of wat hij/zij graag anders had gezien. er is nu wel een cijfer voor de dienstverlening maar het is onduidelijk waarom dit cijfer gegeven is. (de klant heeft nu niet de neiging om verbeterende feedback te geven bij een lager maar toch voldoende cijfer). tzt moeten we het daar eens over hebben.

Deelname: 1 september 2014 17:45:34
9
1. Welk onderzoek heeft u het meest recent door ons laten uitvoeren?
Tevredenheid klanten en/of medewerkers
2. Duidelijkheid van de offerte
8
3. Klantvriendelijkheid van uw adviseur
9
4. Deskundigheid van uw adviseur
9
5. Werking van de online vragenlijst
8
6. Duidelijkheid van de rapportage(s)
9
7. Volledigheid van de rapportage(s)
9
8. Het beantwoorden van eventuele vragen n.a.v. het onderzoek
9
9. Zou u ons aanbevelen?
Ja
10. Kunt u uw ervaring met onze dienstverlening in enkele woorden omschrijven?
Adequaat en meedenkend. Zeer attent.
11. Heeft u nog tips en/of opmerkingen?