Beoordeling Van der Horst & Starke 2018 - 2019
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
81 reviews
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 17:16:16
Deelname: 11 december 2019 17:16:16
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
2 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat ze heel goed heeft geholpen met vinden van een baan maar helaas geen baan gevonden
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Heel goed gegaan
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Helemaal geen opmerkingen
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 17:07:04
Deelname: 11 december 2019 17:07:04
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
2 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Het is dat wat het bedrijf verdiend.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf voldoende vacatures aandraagt
waarop ik kan solliciteren.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Een beetje
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Zo doorgaan.
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 16:05:03
Deelname: 11 december 2019 16:05:03
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
5
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Ontevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Ontevreden
14. Snelheid van kennismaking
Geen mening
15. De eerste kennismaking
Geen mening
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Geen mening
20. Rekening houden met uw wensen
Ontevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Ontevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Geen mening
24. Begrip hebben voor uw situatie
Ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Geen mening
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Ontevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt
zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Een beetje
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 15:51:30
Deelname: 11 december 2019 15:51:30
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
(bijna) dagelijks
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Er word goed naar mijn kwaliteiten gekeken en op een rustig tempo gezocht naar mogelijkheden.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Een beetje
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 15:45:48
Deelname: 11 december 2019 15:45:48
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt
bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 14:51:44
Deelname: 11 december 2019 14:51:44
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
4
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ze deden wel hun best, maar de aangeboden hulp was voor mij niet van toepassing.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer ontevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Geen mening
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Geen mening
24. Begrip hebben voor uw situatie
Ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Geen mening
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Omdat ze met bepaalde banen aan kwamen, waar ik niks meekon met mijn beperking! Ik heb misschien ook te veel beperkingen om zomaar even een baan te vinden.
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Mijn persoonlijke begeleider was erg jong, en had duidelijkheid weinig levenservaring, en kon zich moeilijk verplaatsen in iemand met een beperking!
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 14:37:58
Deelname: 11 december 2019 14:37:58
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Te vaak
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
4
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Geen eindgesprek gehad, en verkeerd beoordeeld, en verkeerd advies gehad
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Geen mening
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Geen mening
20. Rekening houden met uw wensen
Geen mening
21. Aandacht voor uw rechten
Ontevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Ontevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Geen mening
28. Duidelijk informatie verstrekken
Ontevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Ontevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Zie boven
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 14:28:02
Deelname: 11 december 2019 14:28:02
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat de dienstverlening gewoon goed was.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Ja
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 14:27:21
Deelname: 11 december 2019 14:27:21
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ben erg tevreden met het contact met mij jobcoach
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Ik had snel een baan, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Ja
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 11 december 2019 14:08:13
Deelname: 11 december 2019 14:08:13
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
De contact met de persoonlijke jobcoach vond ik prettig.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Geen mening
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
Wat anders
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
Wat anders
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
Persoonlijk ondersteuning.
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Ik vind het prettig om me ei kwijt te kunnen.
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Nee niet echt.