Beoordeling Van der Horst & Starke 2018 - 2019
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
81 reviews
Anoniem
Deelname: 17 december 2019 10:37:49
Deelname: 17 december 2019 10:37:49
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
3 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Te vaak
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Geen mening
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Geen mening
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Ja
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 20:04:12
Deelname: 16 december 2019 20:04:12
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat het een fijn contact is
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer ontevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer ontevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 19:23:46
Deelname: 16 december 2019 19:23:46
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Mijn coach Irene werkt fijn met mij. Alles in overleg, duidelijk, vlotte reactie tijd. En als ze ergens mee naar toe moet is dat geen probleem, dat is fijn.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Je weet natuurlijk nooit precies iets van te voren, ook niet qua verwachtingen, maar met een beetje logisch nadenken lijkt mij dit wel ongeveer zoals je kunt verwachten
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Nee
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 17:35:48
Deelname: 16 december 2019 17:35:48
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik ben tevreden, als er contact was dan was dat goed
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Wat anders
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
een baan vinden waar ik zo lang mogelijk kan blijven
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Ik ken dit bedrijf al heel lang
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
nee
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 15:16:42
Deelname: 16 december 2019 15:16:42
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Irene doet haar werk goed
Spantane meid
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Ging past allemaal snel
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 14:17:09
Deelname: 16 december 2019 14:17:09
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Dit is een gemiddeld cijfer, afhankelijk van de medewerker. De ene persoon vond ik fijner dan de ander. Bij de ene persoon vond ik dat er meer geluisterd werd en begrip getoond dan door de ander.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Ontevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Geen mening
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Geen mening
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Wat anders
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
Dat het reïntegratiebedrijf mij deels begeleidt bij mijn herstel tov de arbeidsmarkt en bij onderzoek op de arbeidsmarkt wat mijn mogelijkheden, interesses en vaardigheden (nog) zijn.
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Zoals door hen aangegeven was het voornamelijk op sport gericht en dat is ook wat ik heb gedaan.
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Nvt
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 10:10:36
Deelname: 16 december 2019 10:10:36
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
2 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Weet ik niet
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Doet haar best
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
UWV moet meer ruimte en tijd geven aan mensen die graag vooruit willen komen. Dan kunnen bedrijven als deze ook meer voor haar klanten doen.
Anoniem
Deelname: 16 december 2019 04:28:01
Deelname: 16 december 2019 04:28:01
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Te vaak
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
3
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik ben helemaal niet te vrede over dit. Ze geloven niet als je ziek bent. En je moet gratis werken, dan kan ik net zo goed thuis zitten.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer ontevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer ontevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer ontevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Ontevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer ontevreden
30. Aandacht voor vacatures
Geen mening
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt
bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
Dat het re-integratiebedrijf mij sollicitatievaardigheden bijbrengt zodat ik zelf op vacatures kan reageren.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Ik had er een ander beeld bij
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Nee
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 15 december 2019 23:07:30
Deelname: 15 december 2019 23:07:30
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 14 december 2019 12:24:22
Deelname: 14 december 2019 12:24:22
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat Petra mij goed heeft geholpen. Ze heeft veel begrip voor mijn leven. En door haar ben ik heel anders gaan kijken naar werk. Nu ben ik zelf ook aan het zoeken.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Petra is mijn 3de contactpersoon. De eerste contactpersoon ging weg. De 2de had ik totaal geen klik mee. En toen kwam Petra. Zij is perfect om cliënten te helpen en het begeleiden van het vinden naar een baan.
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?