Beoordeling Van der Horst & Starke 2018 - 2019
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
81 reviews
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 19:34:25
Deelname: 6 januari 2020 19:34:25
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Weet ik niet
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Weet ik niet
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik weet niet waar dit over gaat ik ken jullie niet mag wel wat duidlijke uitleg zijn waar jullie van zijn
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Geen mening
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Geen mening
14. Snelheid van kennismaking
Geen mening
15. De eerste kennismaking
Geen mening
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Geen mening
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Geen mening
20. Rekening houden met uw wensen
Geen mening
21. Aandacht voor uw rechten
Geen mening
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Geen mening
24. Begrip hebben voor uw situatie
Geen mening
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Geen mening
28. Duidelijk informatie verstrekken
Geen mening
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Geen mening
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Wat anders
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 18:04:47
Deelname: 6 januari 2020 18:04:47
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Nee
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
1
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Wegens het eenzijdig denken van uit het bedrijf
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer ontevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer ontevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer ontevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer ontevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer ontevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer ontevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer ontevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer ontevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer ontevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer ontevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer ontevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer ontevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer ontevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer ontevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Het wat over het algemeen gewoon bagger
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Graag dit bedrijf niet langer inzetten voor mensen doorgestuurd van uit het UWV
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 16:15:16
Deelname: 6 januari 2020 16:15:16
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
3
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik moest zelf vaak achter afspraken aan zitten. En ze hebben 1x telefonisch contact gehad met mijn Reintergratie plaats
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Geen mening
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Geen mening
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Ontevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Ontevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Nadat ik de plek had hebben hun er geen contact mee gehad op 1 telefonisch gesprek na
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 15:08:44
Deelname: 6 januari 2020 15:08:44
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik vond het soms wat rommelig verlopen.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Geen mening
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Geen mening
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Ik had verwacht wat specifieke handvatten te krijgen, maar dat is niet aan de orde gekomen.
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 12:53:17
Deelname: 6 januari 2020 12:53:17
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Ontevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Ontevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Ontevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 12:45:31
Deelname: 6 januari 2020 12:45:31
Betreft:
Naar Werk
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Imdat ik heel tevreden ben over mijn contact persoon
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 12:29:10
Deelname: 6 januari 2020 12:29:10
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
6
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik had graag meer contact met de jobcoach zelf gehad en betere afspraken in verband met miscommunicatie
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Ontevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Geen mening
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Nvt
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Tip voor het reintegratiebedrijf; zoek goed contact met UWV. Doordat UWV en reïntegratiebedrijf naast elkaar werken zorgt dit voor veel onduidelijkheden voor cliënt.
Verder was ik super tevreden met ze begeleiding die werd gegeven
Anoniem
Deelname: 6 januari 2020 12:22:42
Deelname: 6 januari 2020 12:22:42
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat ik enorm tevreden ben, voor de hulp en ook voor alle moeite
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Ik had er eerst een ander beeld van hoe het ging lopen en ben intens blij dat ik dit heb gedaan
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Ga zo door! Ik ben blij met jullie!
Anoniem
Deelname: 4 januari 2020 16:19:11
Deelname: 4 januari 2020 16:19:11
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Marieke heeft fantastisch werk geleverd. Ze is heel begripvol, kan goed luisteren en ik voelde me erg serieus genomen in de problemen die ik met haar besproken heb.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Anoniem
Deelname: 1 januari 2020 17:44:07
Deelname: 1 januari 2020 17:44:07
Betreft:
Werkfit Maken
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Tijdens mijn jobcoach traject heb ik Venessa leren kennen als een positieve, pittige dame die de tegenslagen in haar (en mijn) leven omgezet heeft tot een kracht. Fit, verzorgd, representatief. Ik voel mij comfortabel en gemotiveerd in haar aanwezigheid. Ze werkt strategisch maar tegelijkertijd ook vanuit gevoel en ze weet bij mij de juiste balans te vinden tussen bijsturen en loslaten. Waardevol! (Aanbeveling)
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Venessa haar identiteit en energie zit verweven in haar werk waardoor ik naast een jobcoach ook een inspirerend persoon hebben mogen leren kennen. Haar benadering
en haar invulling van het vak heeft mij door hierdoor meer gebracht dan ik vooraf had gedacht.
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Ik heb Venessa per mail al een samenvatting van mijn visie op mijn traject gestuurd en "feedback" verzonden.
Liefs, Melissa