Beoordeling Saisi (Indawa) 2018 - 2019

Gemiddeld eindcijfer Re-integratie onderzoek

Beoordeeld door 11 personen


9.2

11 reviews


Deelname: 28 april 2020 11:04:49
Betreft:
Werkfit Maken
10
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Wat anders
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
Dat het creatief meedenkt in wat voor mij nodig is om weer werkfit te worden en te zoeken naar mogelijkheden ipv kijken naar onmogelijkheden en beperkingen.
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Ik had een goed gevoel bij mijn contactpersoon en dat pakte uiteindelijk ook zo uit.
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Fijn contact gehad, meegedacht en flexibel.
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Contactpersoon heeft zich verplaatst in mijn situatie en meegedacht over de best passende aanpak en gezocht naar mogelijkheden. Niet meer contact dan nodig gehad, maar ze was wel bereikbaar indien ik daar behoefte aan had.

Deelname: 28 april 2020 11:03:37
Betreft:
Werkfit Maken
10
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
3 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
De persoonlijke begeleiding heb ik als uitstekend ervaren.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Omdat het traject volledig op mijn wensen, behoeften en tempo is afgestemd. Ik werd niet in een hokje gestopt maar ben uitstekend gecoachd.

Deelname: 28 april 2020 11:02:26
Betreft:
Werkfit Maken
8
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Omdat het toch wel geholpen heeft
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Omdat het mij heeft geholpen wat zelfstandiger te worden en verder te gaan met een studie.

Deelname: 28 april 2020 11:01:15
Betreft:
Werkfit Maken
8
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Slechter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
Lag niet aan de dienstverlening. Door omstandigheden (grote toename van miijn persoonlijke klachten ) hebben we het werk fit traject vroegtijdig afmoeten sluten.
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Inge een hele fijne persoonlijkheid . Begripvol en duidelijk communiatie.

Deelname: 28 april 2020 10:57:17
Betreft:
Werkfit Maken
9
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Omdat het heel veel helderheid geeft hoe het met het autisme werkt en dat het juist extra kwaliteiten zijn.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Het is een aanrader en er zou veel meer bekendheid gegeven moeten worden.
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Adequaat; elke keer een prima voorbereiding en rapportage, empathisch, opbouwend, eigenwaarde versterkend!

Deelname: 28 april 2020 10:55:51
Betreft:
Werkfit Maken
8
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Geen mening
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Geen mening
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Ontevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Het is wat het is.
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Ze is top.

Deelname: 28 april 2020 10:54:28
Betreft:
Werkfit Maken
10
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Meer geleerd dan verwacht.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Veel geleerd.

Deelname: 28 april 2020 10:53:21
Betreft:
Werkfit Maken
10
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
(bijna) dagelijks
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Ik had niet voor mogelijk gehouden dat mijn kwaliteit van leven er zo op vooruit zou gaan.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Wynanda Pool heeft mij uitzonderlijk gesteund en geholpen. Ben haar dankbaar en ze heeft een bijzonder plekje in mijn hart.
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Door de begeleiding heb ik leren luisteren naar mijn gevoel. Keuzes die ik nu maak zijn daardoor duurzamer en maken mijn leven leuker.

Deelname: 28 april 2020 10:52:00
Betreft:
Werkfit Maken
9
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
3 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Tevreden
13. De eerste kennismaking
Tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Omdat er een goede klik was, kon ik veel uiten.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Vond het heel fijn.

Deelname: 28 april 2020 10:50:35
Betreft:
Werkfit Maken
9
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Het ging dieper in op mijn problematiek en is persoonlijker dan ik van tevoren had verwacht. De sessies werden steeds afgestemd op de behoefte van dat moment en het tempo was goed bij te benen voor mij.
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Ik ben ontzettend blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om dit traject te doen bij Indawa.
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
Ik geef dit cijfer omdat ik heel tevreden ben. Ik heb inmiddels dankzij het traject bij Indawa stappen kunnen maken. Heb inzichten gekregen, begrijp beter waar mijn onzekerheid vandaan komt en dat geeft mij rust, helpt me bij de acceptatie en mijn ontwikkeling. Voel me gehoord, begrepen, gezien en geholpen.