Beoordeling Saisi (Indawa) 2018 - 2019

Gemiddeld eindcijfer Re-integratie onderzoek

Beoordeeld door 11 personen


9.2

11 reviews


Deelname: 28 april 2020 10:48:27
Betreft:
Werkfit Maken
10
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
9. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
10. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
11. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
12. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
13. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
14. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
15. DE BEGELEIDING
16. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
17. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
18. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
19. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
20. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
21. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
22. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
23. UW CONTACTPERSOON
24. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
25. Respectvolle houding
Zeer tevreden
26. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
27. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
28. Aandacht voor vacatures
29. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
30. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
31. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
32. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
33. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
34. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
35. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
36. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
37. Heeft u op dit moment werk?
38. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
39. Heeft u nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
In eerste instantie had ik verwacht bij een grote organisatie terecht te komen. De oprechte betrokkenheid en kleine organisatie, zorgden ervoor dat het erg persoonlijk was.
40. Hieronder kunt u een rapportcijfer (1-10) toekennen aan de dienstverlening van het re-integratiebedrijf. Kunt u alvast toelichten waarom u dit cijfer geeft?
De coaching die ik heb gekregen, heeft ervoor gezorgd dat ik de juiste plek heb gevonden betreft werk.