Tevredenheid meetperiode 2018-2019

Gemiddeld eindcijfer Re-integratie onderzoek

Beoordeeld door 10 personen


8.9

10 reviews


Deelname: 21 april 2020 11:27:25
Betreft:
Geen antwoord!
7
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
4
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
4
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
4
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
4
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, ik denk het wel

Deelname: 20 april 2020 10:36:37
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, ik denk het wel

Deelname: 20 april 2020 10:35:21
Betreft:
Geen antwoord!
8
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
4
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
4
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
4
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
4
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker

Deelname: 20 april 2020 10:16:50
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
Vlotte en goede communicatie, snelle verwerking van aangeleverde data, goede rapportage. Tenslotte, goede kwaliteit - prijs verhouding voor de geleverde dienste.
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker

Deelname: 20 april 2020 10:14:29
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
Betrokkenheid, Flexibiliteit en Geduld. Korte communicatie lijnen en directief handelen TOP.
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
Geen bijzonderheden
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, ik denk het wel

Deelname: 20 april 2020 10:13:44
Betreft:
Geen antwoord!
10
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
Ik ervaar het contact met jullie als persoonlijk, dus niet alles of zo weinig mogelijk zelfs digitaal, professioneel, vriendelijk en altijd meedenken en hulpvaardig! Ik kan jullie aanbevelen!
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
Geen suggesties, doorgaan zo!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker

Deelname: 18 april 2020 11:18:18
Betreft:
Geen antwoord!
10
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
snelle reacties, snel meedenken bij herstel, actief meedenken bij benadering van klanten. Complimenten.
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, ik denk het wel

Deelname: 17 april 2020 21:37:00
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
4
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
4
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
4
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
4
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
KlantOK reageren snel op vragen of wensen dat werkt fijn!
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker

Deelname: 17 april 2020 13:22:00
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
4
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
5
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
Fijn laagdrempelig contact Meedenken
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
x
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker

Deelname: 17 april 2020 13:12:26
Betreft:
Geen antwoord!
9
1. Welke onderzoeken hebben wij voor jullie mogen uitvoeren gedurende de afgelopen meetperiode?
Klantenonderzoek UWV
2. Hoe beoordeel je onze dienstverlening, als het gaat om...:
3. De informatievoorziening voorafgaand aan het traject (offerte, uitleg)
5
4. De informatievoorziening door de projectmanager gedurende het traject
5
5. Het proactief meedenken door de projectmanager
5
6. De gebruiksvriendelijkheid van het klantOK dashboard
N.v.t.
7. Een stukje verdieping...
8. Zijn er goede punten die je wilt noemen, of complimenten die je wilt geven?
9. Wat zouden we kunnen veranderen/ ontwikkelen om je nog beter van dienst te kunnen zijn? Tips zijn welkom!
10. Tot slot
11. Ben je van plan om met klantOK samen te blijven werken?
Ja, zeker