Tevredenheid UWV 2015
klantOK
Makkelijk meer weten van klanten en medewerkers
Vergeet het dure onderzoeksbureau met lange vragenlijsten en onbegrijpelijke rapportages. Wij bieden u makkelijk en snel inzicht in de beleving van klanten en medewerkers. Tegen verrassend lage tarieven.
Vraag
Resultaat
1.
Bent u in de periode van 1 juni 2015 tot 1 december 2015 begeleid door klantOK?
100.0 %
-
100.0 %Ja
-
0.0 %Nee
2.
Welk type uitkering ontvangt u (of ontving u in het verleden) van UWV?
100.0 %
-
100.0 %Wajong
-
0.0 %Ander type uitkering (WW, WGA, ZW, WAO)
-
0.0 %Ik heb nooit een uitkering ontvangen van UWV. (Dan hoeft u deze vragenlijst niet in te vullen. Bedankt voor de moeite.)
3.
Snelheid
4.
Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
100.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
5.
Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en
brieven?
brieven?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
6.
Privacy
7.
Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
100.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
8.
Bejegening/communicatie (incl. rechten en plichten)
9.
Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
100.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
10.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
100.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
11.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een
klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een
afspraak.
klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een
afspraak.
Geen antwoord
12.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief
moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
13.
Resultaat
14.
Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
15.
Heeft het bedrijf u goed geholpen?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
16.
Kwaliteit van de begeleiding
17.
Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
18.
Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
19.
Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
20.
Professionaliteit van de medewerkers
21.
Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers
voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
22.
Uw tevredenheid
23.
Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van klantOK?
Een rapportcijfer is een cijfer van 1 tot 10. Een 1 betekent: heel slecht. Een 10 betekent: heel goed.
Geef hieronder het rapportcijfer dat u wilt geven aan de dienstverlening van klantOK
Een rapportcijfer is een cijfer van 1 tot 10. Een 1 betekent: heel slecht. Een 10 betekent: heel goed.
Geef hieronder het rapportcijfer dat u wilt geven aan de dienstverlening van klantOK
70 %
-
Gem.7.0
-
0.0 %10
-
0.0 %9
-
0.0 %8
-
100.0 %7
-
0.0 %6
-
0.0 %5
-
0.0 %4
-
0.0 %3
-
0.0 %2
-
0.0 %1
-
0.0 %N.v.t.
24.
Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door klantOK. Kunt u hieronder maximaal 5 antwoorden aankruisen van dingen die voor u belangrijk zijn/waren?
100.0 %
-
0.0 %Anders, namelijk
-
0.0 %Dat de begeleiders mij goed helpen bij de activiteiten die ik onderneem, bijvoorbeeld door naar mijn sollicitatiebrief te kijken of mee te gaan met een sollicitatiegesprek.
-
0.0 %Dat de begeleiders goed uitleggen wat ik zelf kan doen om de begeleiding tot een succes te maken.
-
0.0 %Dat de begeleiders hun afspraken nakomen
-
100.0 %De inhoud van de activiteiten (bijvoorbeeld oefenen met solliciteren, stage lopen)
-
0.0 %Dat ik een vast contactpersoon heb bij het bedrijf
-
0.0 %Dat de begeleiders vriendelijk zijn
-
100.0 %Dat ik de begeleiders regelmatig spreek
-
0.0 %Dat het bedrijf mijn vragen snel beantwoordt
-
0.0 %Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen
-
0.0 %Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg