Tevredenheid UWV 2015

Vraag
Resultaat
1. Bent u in de periode van 1 juni 2015 tot 1 december 2015 begeleid door klantOK?
  • 100.0 %
    Ja
  • 0.0 %
    Nee
2. Welk type uitkering ontvangt u (of ontving u in het verleden) van UWV?
  • 100.0 %
    Wajong
  • 0.0 %
    Ander type uitkering (WW, WGA, ZW, WAO)
  • 0.0 %
    Ik heb nooit een uitkering ontvangen van UWV. (Dan hoeft u deze vragenlijst niet in te vullen. Bedankt voor de moeite.)
3. Snelheid
 
4. Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
  • 0.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 100.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
5. Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en
brieven?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
6. Privacy
 
7. Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
  • 0.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 100.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
8. Bejegening/communicatie (incl. rechten en plichten)
 
9. Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
  • 0.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 100.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
10. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
  • 0.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 100.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
11. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een
klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een
afspraak.
Geen antwoord
12. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief
moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
13. Resultaat
 
14. Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
15. Heeft het bedrijf u goed geholpen?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
16. Kwaliteit van de begeleiding
 
17. Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
18. Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
19. Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
20. Professionaliteit van de medewerkers
 
21. Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers
voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
22. Uw tevredenheid
 
23. Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van klantOK?
Een rapportcijfer is een cijfer van 1 tot 10. Een 1 betekent: heel slecht. Een 10 betekent: heel goed.
Geef hieronder het rapportcijfer dat u wilt geven aan de dienstverlening van klantOK
  • Gem.
    7.0
  • 0.0 %
    10
  • 0.0 %
    9
  • 0.0 %
    8
  • 100.0 %
    7
  • 0.0 %
    6
  • 0.0 %
    5
  • 0.0 %
    4
  • 0.0 %
    3
  • 0.0 %
    2
  • 0.0 %
    1
  • 0.0 %
    N.v.t.
24. Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door klantOK. Kunt u hieronder maximaal 5 antwoorden aankruisen van dingen die voor u belangrijk zijn/waren?
  • 0.0 %
    Anders, namelijk
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders mij goed helpen bij de activiteiten die ik onderneem, bijvoorbeeld door naar mijn sollicitatiebrief te kijken of mee te gaan met een sollicitatiegesprek.
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders goed uitleggen wat ik zelf kan doen om de begeleiding tot een succes te maken.
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders hun afspraken nakomen
  • 100.0 %
    De inhoud van de activiteiten (bijvoorbeeld oefenen met solliciteren, stage lopen)
  • 0.0 %
    Dat ik een vast contactpersoon heb bij het bedrijf
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders vriendelijk zijn
  • 100.0 %
    Dat ik de begeleiders regelmatig spreek
  • 0.0 %
    Dat het bedrijf mijn vragen snel beantwoordt
  • 0.0 %
    Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen
  • 0.0 %
    Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg