Tevredenheid UWV

Gemiddeld eindcijfer klantOK

Beoordeeld door 2 personen


9.5

2 reviews


Deelname: 6 juni 2014 14:09:10
Betreft:
Ander type uitkering (WW, WGA, ZW, WAO)
10
1. Bent u in de periode van 1 juli tot en met 31 december 2013 begeleid door XS2Quality?
Ja
2. Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
Goed
3. Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en brieven?
Goed
4. Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
Goed
5. Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
Voldoende
6. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
Goed
7. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een afspraak.
Goed
8. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
Goed
9. Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
Voldoende
10. Heeft het bedrijf u goed geholpen?
Goed
11. Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
Goed
12. Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
Goed
13. Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
Goed
14. Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
Goed
15. Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van XS2Quality (1 = heel slecht, 10 = heel goed)?
10
16. Waarom geeft u dit cijfer? Noem hier de belangrijkste reden.
Perfect begeleid.
17. Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door XS2Quality? Kunt u hier maximaal 5 antwoorden aangeven van zaken die voor u belangrijk zijn/ waren.
Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen

Deelname: 6 juni 2014 14:05:17
Betreft:
Wajong
9
1. Bent u in de periode van 1 juli tot en met 31 december 2013 begeleid door XS2Quality?
Ja
2. Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
Goed
3. Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en brieven?
Goed
4. Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
Goed
5. Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
Voldoende
6. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
Goed
7. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een afspraak.
Goed
8. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
Goed
9. Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
Voldoende
10. Heeft het bedrijf u goed geholpen?
Goed
11. Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
Goed
12. Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
Goed
13. Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
Voldoende
14. Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
Goed
15. Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van XS2Quality (1 = heel slecht, 10 = heel goed)?
9
16. Waarom geeft u dit cijfer? Noem hier de belangrijkste reden.
17. Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door XS2Quality? Kunt u hier maximaal 5 antwoorden aangeven van zaken die voor u belangrijk zijn/ waren.
Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg