Tevredenheid UWV

Gemiddeld eindcijfer klantOK

Beoordeeld door 2 personen


9.5
Beoordeling eindcijfer
Respondenten: 2
Eindcijfer dat u aan klantOK geeft
Gem.
9.5

Vraag
Resultaat
1. Bent u in de periode van 1 juli tot en met 31 december 2013 begeleid door XS2Quality?
  • 100.0 %
    Ja
  • 0.0 %
    Nee
2. Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
3. Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en brieven?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
4. Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
5. Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
6. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
7. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een afspraak.
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
8. Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
9. Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
  • 0.0 %
    Goed
  • 100.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
10. Heeft het bedrijf u goed geholpen?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
11. Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
12. Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
13. Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
  • 50.0 %
    Goed
  • 50.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
14. Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
  • 100.0 %
    Goed
  • 0.0 %
    Voldoende
  • 0.0 %
    Onvoldoende
  • 0.0 %
    Ik weet het niet
15. Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van XS2Quality (1 = heel slecht, 10 = heel goed)?
  • Gem.
    9.5
  • 50.0 %
    10
  • 50.0 %
    9
  • 0.0 %
    8
  • 0.0 %
    7
  • 0.0 %
    6
  • 0.0 %
    5
  • 0.0 %
    4
  • 0.0 %
    3
  • 0.0 %
    2
  • 0.0 %
    1
  • 0.0 %
    N.v.t.
16. Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door XS2Quality? Kunt u hier maximaal 5 antwoorden aangeven van zaken die voor u belangrijk zijn/ waren.
  • 50.0 %
    Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg
  • 50.0 %
    Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen
  • 0.0 %
    Dat het bedrijf mijn vragen snel beantwoordt
  • 0.0 %
    Dat ik de begeleiders regelmatig spreek
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders vriendelijk zijn
  • 0.0 %
    Dat ik een vast contactpersoon heb bij het bedrijf
  • 0.0 %
    De inhoud van de activiteiten (bijvoorbeeld oefenen met solliciteren, stage lopen)
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders hun afspraken nakomen
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders goed uitleggen wat ik zelf kan doen om de begeleiding tot een succes te maken
  • 0.0 %
    Dat de begeleiders mij goed helpen bij de activiteiten die ik onderneem, bijvoorbeeld door naar mijn sollicitatiebrief te kijken of mee te gaan met een sollicitatiegesprek
  • 0.0 %
    Anders