Tevredenheid UWV
Gemiddeld eindcijfer klantOK
Beoordeeld door 2 personen
9.5
klantOK
Makkelijk meer weten van klanten en medewerkers
Vergeet het dure onderzoeksbureau met lange vragenlijsten en onbegrijpelijke rapportages. Wij bieden u makkelijk en snel inzicht in de beleving van klanten en medewerkers. Tegen verrassend lage tarieven.
Beoordeling eindcijfer
Respondenten: 2
Eindcijfer dat u aan klantOK geeft
95 %
Gem.
9.5
Vraag
Resultaat
1.
Bent u in de periode van 1 juli tot en met 31 december 2013 begeleid door XS2Quality?
100.0 %
-
100.0 %Ja
-
0.0 %Nee
2.
Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
3.
Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en brieven?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
4.
Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
5.
Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
6.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
7.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een afspraak.
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
8.
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
9.
Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
100.0 %
-
0.0 %Goed
-
100.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
10.
Heeft het bedrijf u goed geholpen?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
11.
Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
12.
Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
13.
Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
50.0 %
-
50.0 %Goed
-
50.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
14.
Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
100.0 %
-
100.0 %Goed
-
0.0 %Voldoende
-
0.0 %Onvoldoende
-
0.0 %Ik weet het niet
15.
Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van XS2Quality (1 = heel slecht, 10 = heel goed)?
95 %
-
Gem.9.5
-
50.0 %10
-
50.0 %9
-
0.0 %8
-
0.0 %7
-
0.0 %6
-
0.0 %5
-
0.0 %4
-
0.0 %3
-
0.0 %2
-
0.0 %1
-
0.0 %N.v.t.
16.
Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door XS2Quality? Kunt u hier maximaal 5 antwoorden aangeven van zaken die voor u belangrijk zijn/ waren.
50.0 %
-
50.0 %Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg
-
50.0 %Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen
-
0.0 %Dat het bedrijf mijn vragen snel beantwoordt
-
0.0 %Dat ik de begeleiders regelmatig spreek
-
0.0 %Dat de begeleiders vriendelijk zijn
-
0.0 %Dat ik een vast contactpersoon heb bij het bedrijf
-
0.0 %De inhoud van de activiteiten (bijvoorbeeld oefenen met solliciteren, stage lopen)
-
0.0 %Dat de begeleiders hun afspraken nakomen
-
0.0 %Dat de begeleiders goed uitleggen wat ik zelf kan doen om de begeleiding tot een succes te maken
-
0.0 %Dat de begeleiders mij goed helpen bij de activiteiten die ik onderneem, bijvoorbeeld door naar mijn sollicitatiebrief te kijken of mee te gaan met een sollicitatiegesprek
-
0.0 %Anders