Klanttevredenheid SRO - Buitenzwembaden 2023
Doe mee met het onderzoek en maak kans op een vrijkaartje recreatief zwemmen!
Voor welk zwembad vult u deze vragenlijst in?
Bosbad Amersfoort
Houtvaart Haarlem
Sijsjesberg Huizen
Hoe vaak bezoekt u (of degene die u begeleidt) dit zwembad ongeveer?
1 keer per jaar
2 tot 6 keer per jaar
(Bijna) elke maand
(Bijna) elke week
Meerdere keren per week
In welke leeftijdscategorie valt u?
Jonger dan 20 jaar
Van 20 tot en met 29 jaar
Van 30 tot en met 39 jaar
Van 40 tot en met 49 jaar
Van 50 tot en met 64 jaar
Van 65 tot en met 74 jaar
75 jaar en ouder
Bezoekt u het zwembad over het algemeen alleen/met volwassenen of met kinderen?
Alleen/volwassenen
Met kinderen
Voldoen de openingstijden van het zwembad aan uw wensen? (Meer antwoorden mogelijk)
Ja, deze voldoen
Nee, vroeger open
Nee, tot later open
INFORMATIE EN RESERVEREN
Hoeveel moeite heeft het u gekost om de actuele informatie over de gang van zaken bij dit zwembad te vinden?
Maak een keuze
Zeer weinig moeite
Weinig moeite
Neutraal
Enige moeite
Zeer veel moeite
N.v.t.
Hoeveel moeite heeft het u gekost om via de website een reservering te maken / een ticket te kopen?
Maak een keuze
Zeer weinig moeite
Weinig moeite
Neutraal
Enige moeite
Zeer veel moeite
N.v.t.
Hoeveel moeite heeft het u (het afgelopen jaar) gekost om een idee, tip of klacht door te geven?
Maak een keuze
Zeer weinig moeite
Weinig moeite
Neutraal
Enige moeite
Zeer veel moeite
N.v.t.
Zijn er zaken m.b.t. de informatie die we moeten verbeteren om u beter van dienst te kunnen zijn? (Meer antwoorden mogelijk)
Nee
Ja, de informatie op de website
Ja, zelf een reservering online kunnen aanpassen of verwijderen
Ja, de telefonische bereikbaarheid
Ja, de reactiesnelheid per e-mail
Ja, anders
Weet ik niet/n.v.t.
U heeft hierboven “Ja, anders” aangevinkt, kunt u dit toelichten?
INFORMATIE EN RESERVEREN - Hoe tevreden bent u hierover in het algemeen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
AANKOMST EN LOCATIE
De mate waarin ik me overdag veilig voel rondom dit zwembad
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De mate waarin ik me ‘s avonds veilig voel rondom dit zwembad
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De uitstraling rondom dit zwembad (netjes en opgeruimd)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De aanwezigheid van voldoende parkeerruimte voor auto’s en motoren
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De manier waarop ik geholpen word bij de kassa/receptie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De hoogte van de entreeprijs, in verhouding tot wat mij geboden wordt
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De mate waarin de horecavoorziening voldoet aan uw wensen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De prijs-kwaliteit van de producten uit de horeca
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De mate waarin de kleedhokjes en het sanitair schoon/hygiënisch zijn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
AANKOMST EN LOCATIE – Hoe tevreden bent u hierover in het algemeen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
ZWEMGEDEELTE
De veiligheid van de inrichting van het zwemgedeelte
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De aantrekkelijkheid (uitstraling) van het zwemgedeelte
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De mate waarin het zwemgedeelte schoon is
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De temperatuur van het zwemwater
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
Het toezicht houden door de medewerkers
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De klantgerichtheid van de medewerkers
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De mogelijkheden om je te vermaken bij het recreatief zwemmen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
De aanwezigheid van voldoende (zwem)activiteiten
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
ZWEMGEDEELTE – Hoe tevreden bent u hierover in het algemeen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
TOT SLOT
Hoe waarschijnlijk is het dat u dit zwembad zou aanbevelen bij familie/ vrienden?
Maak een keuze
0 (zeer onwaarschijnlijk)
1
2
3
4
5 (neutraal)
6
7
8
9
10 (zeer waarschijnlijk)
Wat is het allerbelangrijkste punt dat wij zouden kunnen verbeteren?
Zijn er goede punten die u wilt noemen of complimenten die u wilt geven?
Wilt u tot slot een eindcijfer geven over uw algemene tevredenheid over dit zwembad?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Klik hieronder op versturen om af te ronden
Versturen