Tevredenheidsonderzoek klanten UWV

Wij voeren het (verplichte) klanttevredenheidsonderzoek uit onder uw UWV klanten voor de percelen Naar Werk en Werkfit Maken.

Iedere UWV klant die u heeft begeleid in een Naar Werk of Werkfit Maken traject dient na afronding uitgenodigd te worden voor een tevredenheidsonderzoek.

Na afloop van de meetperiode (1 april 2018 – 1 januari 2020) wordt er door ons een rapportage opgesteld voor beide percelen, indien van toepassing. De rapportage levert u op aan het UWV.

Wij voldoen aan alle eisen die het UWV stelt om deze onderzoeken voor u uit te mogen voeren. En uiteraard zijn onze tarieven onveranderd zeer aantrekkelijk.

Heeft u interesse, vragen of wilt u direct van start? Vul het contactformulier onderaan deze pagina in en wij nemen snel contact met u op.

Wat bieden wij?

  • Scherpe tarieven

 

  • Uw klanten worden eenvoudig per mail of schriftelijk uitgenodigd voor het onderzoek

 

  • Tussentijds inzicht in de real-time resultaten in uw eigen online dashboard

 

  • Een rapportage die volledig voldoet aan alle eisen van het UWV

 

  • Een benchmarkoverzicht; vergelijk uw resultaten met die van andere bedrijven in de branche
  • Indien gewenst ontvangt u na afloop een widget, waarmee u eenvoudig op uw website kunt tonen hoe tevreden uw klanten zijn

 

  • Onze online systematiek is perfect afgestemd op gebruik op mobieltablet en PC. Vragenlijsten én uitnodigingen zijn zeer makkelijk leesbaar. Dit draagt bij aan een zo hoog mogelijke respons.
dashboard

Tarieven

De tarieven voor het uitvoeren van de onderzoeken door klantOK zijn afhankelijk van het aantal afgeronde trajecten in de meetperiode (1 april 2018 – 1 januari 2020). U betaalt geen meerkosten indien u beide trajecten (Naar Werk en Werkfit Maken) begeleidt, wij brengen de kosten eenmalig in rekening.

XS

€590

1 t/m 10 klanten

S

€690

11 t/m 50 klanten

M

€790

51 t/m 100 klanten

L

€890

101 t/m 200 klanten

XL

€990

201 t/m 300 klanten

OP MAAT

Vraag!

meer dan 301 klanten

Wij werken voor …

  • Accares
  • ALIGHT careers
  • All4People
  • Anchore2
  • Annelies Manders
  • APW Projecten
  • ATC b.v.
  • ATC Match
  • BeauAvis
  • Bogaart Co-Coaching
  • Boogh
  • CAVOI
  • De Talentenpool
  • Diamant groep
  • DM Back on Track
  • Flexadvieshuis
  • Fintelman-Advies
  • Geense Personeelsdiensten
  • Hordijk Loopbaanperspectief
  • iCoaching
  • IMpact
  • Indawa
  • InterviewMe
  • J-AA
  • Job Coach Connect
  • Krekel Autisme Coaching
  • Lavicis
  • Loopbaanpunt
  • Luna Colma
  • LW Consult
  • Meijer Consult
  • MIDZUID
  • Miranda Adams
  • Passion4Work
  • Picos
  • O3plus
  • Opus Coaching
  • Ragnar Zeitler
  • ReAnder
  • SARA Werkt
  • Solvid Werkt
  • Staffing & Consulting
  • The Knowledge
  • Toekomst & Arbeid
  • Van der Horst & Starke
  • Werk 27
  • WEV
  • Wij Doen Mee b.v.
  • WorkAgency
  • Zon groep

Kort & krachtig

Direct inzage

Advies & ervaring

Informatie & kosten

Wij sturen u graag vrijblijvend een kostenoverzicht met meer informatie over onze werkwijze toe.

 

 

Liever direct contact?

milou-mik

Milou Mik, projectmanager

 

E-mail mmi@klantok.nl
Bel 0113 57 00 62

A. Joachimikade 3d – Goes
Postbus 101 – 4460 AC Goes
info@klantok.nl

Onderzoek klantenOnderzoek medewerkersMaatwerk onderzoekGroene of Rode kaart
Frisse blik / TerugblikPanelonderzoekRe-integratieOverige









Start typing and press Enter to search