Onderzoek Klanten

Wat als uw klanten u vertellen wat u kunt doen zodat zij langer klant blijven, meer afnemen of u zullen aanbevelen bij anderen?

Wij gaan bij het klantenonderzoek (klanttevredenheid en beleving) uit van drie pijlers die elke organisatie kenmerken:  Mens, Proces en Product/Dienst. Op basis hiervan hebben wij een korte en krachtige (aanpasbare) vragenlijst ontwikkeld.

De gemiddelde mening van een klantgroep is belangrijk, maar dit geldt natuurlijk ook voor de mening van de afzonderlijke klant. U krijgt via het OK dashboard realtime inzicht in beide. Zo kunt u van een ontevreden klant een tevreden klant maken, maar ook op organisatieniveau verbeteringen doorvoeren om de klantbeleving te optimaliseren.

Wij zijn voorstander van het minimaal jaarlijks uitvoeren van dit onderzoek (in één keer alle klanten of enkele keren per jaar delen van de klantenpopulatie). Dit heeft zowel te maken met het eventueel publiceren van de tevredenheidscore als marketinginstrument, als met het feit dat signalen niet te laat opgemerkt dienen te worden.

Tarieven

Het tarief is afhankelijk van het aantal groepen waaronder u het onderzoek wilt uitzetten. Een groep is bijvoorbeeld een locatie of regio. Op basis van deze groepen kunnen de resultaten worden onderverdeeld.

NORMAAL

€1450

tot 500 uitnodigingen
tot 5 groepen

GROOT

€2350

500 tot 2500 uitnodigingen
5 tot 20 groepen

EXTRA GROOT

€3350

2500 tot 7500 uitnodigingen
20 tot 50 groepen

OP MAAT

Vraag!

> 7500 uitnodigingen
> 50 groepen

Kort & krachtig

Direct inzage

Advies & ervaring

Informatie & kosten

Wij sturen u graag vrijblijvend een kostenoverzicht met meer informatie over onze werkwijze toe.

 

 

Liever direct contact?

rimmert-round

Rimmert Wierenga, Directeur

 

Stuur een e-mail
SMS/Bel/Whatsapp 06 2120 6966

A. Joachimikade 3d – Goes
Postbus 101 – 4460 AG Goes
info@klantok.nl | 0113-570062

Onderzoek klantenOnderzoek medewerkersMaatwerk onderzoekGroene of Rode kaart
Frisse blikPanelonderzoekRe-integratieOverige









Start typing and press Enter to search