Beoordeling R-Zijn 2018 - 2019

12 reviews


Deelname: 17 december 2019 19:32:05
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
omdat ik tevreden ben
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
omdat we dat van te voren hadden doorgenomen wat het doel was
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 17 december 2019 13:55:07
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Niet vaak genoeg
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Omdat niets perfect is en de dienstverlening prima is. :)
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Geen mening
21. Aandacht voor uw rechten
Geen mening
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Er werd me verteld wat er zou gebeuren dus ik had geen andere verwachtingen.
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Misschien meer onderzoek doen naar de grafische branches in Nederland want ik merk dat er erg weinig kennis over is.