Beoordeling Passion4work - 2021
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
Vraag
Resultaat
1.
ALGEMEEN
2.
Hoe vaak heeft u contact gehad met de coach van het re-integratiebedrijf?
88.9 %
-
11.1 %1 keer per maand
-
88.9 %1 tot 4 keer per maand
-
0.0 %Minder dan 1 keer per maand
3.
Op welke manier had u contact met elkaar? (Meer antwoorden mogelijk)
77.8 %
-
77.8 %Persoonlijke ontmoeting
-
77.8 %Telefonisch
-
55.6 %Via e-mail
-
77.8 %Via WhatssApp, Sms of andere berichtenservice
-
77.8 %Via videobellen
-
0.0 %Anders
4.
Vond u dat er vaak genoeg contact was?
100.0 %
-
0.0 %Te vaak
-
100.0 %Precies goed
-
0.0 %Niet vaak genoeg
-
0.0 %Weet ik niet
5.
Had u altijd contact met dezelfde coach bij het re-integratiebedrijf?
100.0 %
-
100.0 %Ja
-
0.0 %Nee
-
0.0 %Weet ik niet
6.
Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
93.3 %
-
Gem.9.3
-
55.6 %10
-
22.2 %9
-
22.2 %8
-
0.0 %7
-
0.0 %6
-
0.0 %5
-
0.0 %4
-
0.0 %3
-
0.0 %2
-
0.0 %1
-
0.0 %N.v.t.
7.
BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
8.
Bent u tevreden over hoe snel u voor het eerst kon kennismaken met de coach?
77.8 %
-
77.8 %Heel tevreden
-
22.2 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
9.
Bent u tevreden over het eerste gesprek dat u had met de coach?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
10.
Bent u tevreden over hoe goed u de coach kon bereiken?
77.8 %
-
77.8 %Heel tevreden
-
22.2 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
11.
Bent u tevreden over hoe snel de coach reageerde als u contact had gezocht? (Bijv. hoe snel hij of zij terugbelde of terugmailde).
75.0 %
-
75.0 %Heel tevreden
-
25.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
12.
Bent u tevreden over de plaats waar de gesprekken met de coach waren?
77.8 %
-
77.8 %Heel tevreden
-
22.2 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
13.
DE BEGELEIDING
14.
Bent u tevreden over hoe de coach afspraken met u is nagekomen?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
15.
Vindt u dat de coach rekening genoeg heeft gehouden met uw wensen? Bent u daar tevreden over?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
16.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach aandacht had voor uw rechten?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
17.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach aandacht had voor uw plichten?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
18.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach u steeds heeft begeleid naar de volgende stap?
55.6 %
-
55.6 %Heel tevreden
-
44.4 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
19.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach is omgegaan met uw situatie?
55.6 %
-
55.6 %Heel tevreden
-
44.4 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
20.
UW CONTACTPERSO(O)NEN
21.
Vindt u dat de coach u op een respectvolle manier heeft begeleid? Bent u daar tevreden over?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
22.
Vindt u dat de coach u duidelijk heeft geïnformeerd? Bent u daar tevreden over?
77.8 %
-
77.8 %Heel tevreden
-
22.2 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
23.
Vindt u dat de coach genoeg aandacht had voor wat u belangrijk vindt als het gaat om werk? Bent u daar tevreden over?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
24.
Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
66.7 %
-
66.7 %Helpen om mijn minder sterke punten te verbeteren
-
66.7 %Helpen om een beeld te krijgen welk soort werk ik zou kunnen doen
-
11.1 %Begeleiden bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen
-
66.7 %Helpen om stappen te zetten die nodig zijn om uiteindelijk een betaalde baan te kunnen vinden
-
0.0 %Wat anders (u kunt dit hieronder toelichten)
25.
Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Geen antwoord
26.
Heeft (de coach van) het re-integratiebedrijf u geholpen zoals u dat had verwacht?
66.7 %
-
66.7 %Beter dan ik vooraf verwachtte
-
33.3 %Zoals ik vooraf verwachtte
-
0.0 %Slechter dan ik vooraf verwachtte
27.
Heeft u op dit moment werk?
Geen antwoord
28.
Heeft het re-integratiebedrijf hier mee geholpen?
Geen antwoord