Beoordeling O3+
Gemiddeld eindcijfer Re-integratie onderzoek
Beoordeeld door 12 personen
9.1
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
Beoordeling eindcijfer
Respondenten: 12
Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
91 %
Gem.
9.1
Vraag
Resultaat
1.
ALGEMEEN
2.
Hoe vaak heeft u contact gehad met de coach van het re-integratiebedrijf?
83.3 %
-
8.3 %1 keer per maand
-
83.3 %1 tot 4 keer per maand
-
8.3 %Minder dan 1 keer per maand
3.
Op welke manier had u contact met elkaar? (Meer antwoorden mogelijk)
100.0 %
-
100.0 %Persoonlijke ontmoeting
-
83.3 %Telefonisch
-
50.0 %Via e-mail
-
91.7 %Via WhatssApp, Sms of andere berichtenservice
-
33.3 %Via videobellen
-
0.0 %Anders
4.
Vond u dat er vaak genoeg contact was?
91.7 %
-
8.3 %Te vaak
-
91.7 %Precies goed
-
0.0 %Niet vaak genoeg
-
0.0 %Weet ik niet
5.
Had u altijd contact met dezelfde coach bij het re-integratiebedrijf?
91.7 %
-
91.7 %Ja
-
8.3 %Nee
-
0.0 %Weet ik niet
6.
BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
7.
Bent u tevreden over hoe snel u voor het eerst kon kennismaken met de coach?
75.0 %
-
75.0 %Heel tevreden
-
25.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
8.
Bent u tevreden over het eerste gesprek dat u had met de coach?
75.0 %
-
75.0 %Heel tevreden
-
25.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
9.
Bent u tevreden over hoe goed u de coach kon bereiken?
50.0 %
-
50.0 %Heel tevreden
-
50.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
10.
Bent u tevreden over hoe snel de coach reageerde als u contact had gezocht? (Bijv. hoe snel hij of zij terugbelde of terugmailde).
83.3 %
-
83.3 %Heel tevreden
-
16.7 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
11.
Bent u tevreden over de plaats waar de gesprekken met de coach waren?
75.0 %
-
75.0 %Heel tevreden
-
25.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
12.
DE BEGELEIDING
13.
Bent u tevreden over hoe de coach afspraken met u is nagekomen?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
14.
Vindt u dat de coach rekening genoeg heeft gehouden met uw wensen? Bent u daar tevreden over?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
15.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach aandacht had voor uw rechten?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
16.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach aandacht had voor uw plichten?
50.0 %
-
50.0 %Heel tevreden
-
50.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
17.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach u steeds heeft begeleid naar de volgende stap?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
18.
Bent u tevreden over de manier waarop de coach is omgegaan met uw situatie?
58.3 %
-
58.3 %Heel tevreden
-
41.7 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
19.
UW CONTACTPERSO(O)NEN
20.
Vindt u dat de coach u op een respectvolle manier heeft begeleid? Bent u daar tevreden over?
66.7 %
-
66.7 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
21.
Vindt u dat de coach u duidelijk heeft geïnformeerd? Bent u daar tevreden over?
50.0 %
-
50.0 %Heel tevreden
-
50.0 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
0.0 %Geen mening
22.
Vindt u dat de coach genoeg aandacht had voor wat u belangrijk vindt als het gaat om werk? Bent u daar tevreden over?
58.3 %
-
58.3 %Heel tevreden
-
33.3 %Tevreden
-
0.0 %Ontevreden
-
0.0 %Heel ontevreden
-
8.3 %Geen mening
23.
Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
58.3 %
-
58.3 %Helpen om mijn minder sterke punten te verbeteren
-
41.7 %Helpen om een beeld te krijgen welk soort werk ik zou kunnen doen
-
41.7 %Begeleiden bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen
-
50.0 %Helpen om stappen te zetten die nodig zijn om uiteindelijk een betaalde baan te kunnen vinden
-
0.0 %Wat anders (u kunt dit hieronder toelichten)
24.
Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
16.7 %
-
16.7 %Mij aan een baan helpen
-
8.3 %Voldoende vacatures aandragen waarop ik kan solliciteren
-
8.3 %Vooral helpen mijn minder sterke punten te verbeteren
-
16.7 %Mij leren om goed te kunnen solliciteren zodat ik zelf op vacatures kan reageren
-
0.0 %Wat anders (u kunt dit hieronder toelichten)
25.
In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf/de coach aan op uw verwachting?
58.3 %
-
58.3 %Beter dan ik vooraf verwachtte
-
41.7 %Zoals ik vooraf verwachtte
-
0.0 %Slechter dan ik vooraf verwachtte
26.
Heeft u op dit moment werk?
100.0 %
-
100.0 %Ja
-
0.0 %Nee
27.
Heeft het re-integratiebedrijf hier mee geholpen?
100.0 %
-
100.0 %Ja
-
0.0 %Een beetje
-
0.0 %Nee