Beoordeling Loket3 2018 - 2019

27 reviews


Deelname: 24 december 2019 15:20:23
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
2 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Er is altijd ruimte voor verbetering.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Ontevreden
14. Snelheid van kennismaking
Geen mening
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Er was meer begrip voor mijn verstandelijke beperking, en heb zo beter geschikt werk voor mij gevonden.
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Blijf het volhouden zoals het nu is.

Deelname: 20 december 2019 16:21:02
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ze helpen mij gewoon super goed
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 19 december 2019 10:19:43
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
8 keer (2 keer per week)
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
8
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Goede commenucatie
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Zeer tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
Ze luister naar de persoon en handelen in overleg
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 18 december 2019 22:08:55
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
2 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
2 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
5
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ik ben er niet veel mee opgeschoten
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Geen mening
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Geen mening
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Ik heb al eerder trajecten gedaan die op dezelfde manier eindigden
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Nee

Deelname: 18 december 2019 13:28:45
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
Ze heeft me goed geholpen. Het is fijn dat ze toch komt 1 x per week.
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Geen mening
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
Ze hebben mij aan een baan geholpen. Dat had ik nodig
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Ja
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 17 december 2019 14:32:43
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
Weet ik niet/N.v.t.
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
3 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
10
9. Waarom geeft u dit cijfer?
omdat ik heel goed geholpen benYvonne stond echt dag en nacht voor me klaar als het moest.de therapie met de paarden heeft me zo veel inzicht,steun, en voldoening gegeven kan het alleen maar aanraden dank je wel!
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Zeer tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Zeer tevreden
15. De eerste kennismaking
Zeer tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Zeer tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Zeer tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Zeer tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Zeer tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Zeer tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Zeer tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
Dat het re-integratiebedrijf mij helpt bij het in beeld brengen van mijn mogelijkheden om te werken.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
had geen idee wat ik kon,maar met behulp van Yvonne kwam ik er snel achter dat ik sterker ben dan ik zelf dacht en ook precies wist wat ik wounu was het alleen een kwestie van Helmie (mij) terugvinden en terug de werkvloer op.
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
Yvonne Dalemans is echt een aanrader,ze kan met behulp van de paarden precies uitvogelen hoe je je voelt,en helpt je met kleine maar gerichte stappen we daar naar toe waar je je prettig voelt en sterk.Ze voelt de mens heel goed aan zo bij dat ik dank zij jullie nu weer lekker in mijn vel zit en ook nog een leuke baan heb danke voor de kans!!!

Deelname: 17 december 2019 11:36:53
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
1 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Weet ik niet
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
6
9. Waarom geeft u dit cijfer?
kan niet vergelijken, geen ervaring met anderen
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Geen mening
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 17 december 2019 11:31:00
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Geen mening
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Ja
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
Ja
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 17 december 2019 11:28:32
Betreft:
Werkfit Maken
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
4 keer (1 keer per week)
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
1 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
7
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Geen mening
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Geen mening
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Geen mening
28. Duidelijk informatie verstrekken
Tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Geen mening
30. Aandacht voor vacatures
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij begeleidt bij het vinden van een werkplek, waar ik werkervaring en ritme kan opdoen.
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Zoals ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?

Deelname: 16 december 2019 12:47:38
Betreft:
Naar Werk
1. ALGEMEEN
2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf?

Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand)
3 keer
4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
3 keer
5. Contact via e-mail (aantal keren per maand)
Minder dan 1 keer
6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
Precies goed
7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
Ja
8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
9
9. Waarom geeft u dit cijfer?
10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
12. Telefonische bereikbaarheid
Tevreden
13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
Tevreden
14. Snelheid van kennismaking
Tevreden
15. De eerste kennismaking
Tevreden
16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
Tevreden
17. DE BEGELEIDING
18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
19. Nakomen van afspraken
Tevreden
20. Rekening houden met uw wensen
Tevreden
21. Aandacht voor uw rechten
Tevreden
22. Aandacht voor uw plichten
Tevreden
23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
Tevreden
24. Begrip hebben voor uw situatie
Zeer tevreden
25. UW CONTACTPERSOON
26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
27. Respectvolle houding
Zeer tevreden
28. Duidelijk informatie verstrekken
Zeer tevreden
29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
Zeer tevreden
30. Aandacht voor vacatures
Zeer tevreden
31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf?
(Meer dan één antwoord mogelijk)
Dat het re-integratiebedrijf mij aan een baan helpt.
33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
Beter dan ik vooraf verwachtte
36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte?
37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte?
38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte?
39. Heeft u op dit moment werk?
Nee
40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen?
41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?