Beoordeling Werkfit - Naar werk UWV [VOORBEELD]
Re-integratie onderzoek
Elke organisatie die Re-integratie dienstverlening aanbiedt dient de tevredenheid van de cliënten door een onafhankelijk onderzoeksbureau te laten meten.
Dit onderzoek wordt uitgevoerd door klantOK: www.klantOK.nl
5 reviews
            
                Anoniem
            
                        
Deelname: 23 april 2020 16:17:27
        Deelname: 23 april 2020 16:17:27
                            Betreft:
Werkfit Maken
        Werkfit Maken
                    1. ALGEMEEN
                
                
                    2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf? 
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                    3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand) 
                
                
                                            2 keer
                                    
            
                    4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
                
                
                                            (bijna) dagelijks
                                    
            
                    5. Contact via e-mail (aantal keren per maand) 
                
                
                                            3 keer
                                    
            
                    6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
                
                
                    7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
                
                
                    8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
                
                
                    9. Waarom geeft u dit cijfer?
                
                
                                            Generic Propecia Successful  https://viacialisns.com/# - Cialis Order Azithromycin Online  <a href=https://viacialisns.com/#>cheapest place to buy cialis</a> Articulo 195
                                    
            
                    10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
                
                
                    11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
                
                
                    12. Telefonische bereikbaarheid
                
                
                    13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
                
                
                    14. Snelheid van kennismaking
                
                
                    15. De eerste kennismaking
                
                
                    16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
                
                
                    17. DE BEGELEIDING
                
                
                    18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
                
                
                    19. Nakomen van afspraken
                
                
                    20. Rekening houden met uw wensen
                
                
                    21. Aandacht voor uw rechten
                
                
                    22. Aandacht voor uw plichten
                
                
                    23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
                
                
                    24. Begrip hebben voor uw situatie
                
                
                    25. UW CONTACTPERSOON
                
                
                    26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
                
                
                    27. Respectvolle houding  
                
                
                    28. Duidelijk informatie verstrekken 
                
                
                    29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
                
                
                    30. Aandacht voor vacatures
                
                
                    31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
                
                
                    32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? 
(Meer dan één antwoord mogelijk)
                (Meer dan één antwoord mogelijk)
                    33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u? 
                
                
                    34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
                
                
                    35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
                
                
                    36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte? 
                
                
                    38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    39. Heeft u op dit moment werk? 
                
                
                    40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen? 
                
                
                    41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
                
                
            
                Anoniem
            
                        
Deelname: 19 december 2019 10:56:07
        Deelname: 19 december 2019 10:56:07
                            Betreft:
Naar Werk
        Naar Werk
                    1. ALGEMEEN
                
                
                    2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf? 
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                    3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand) 
                
                
                                            1 keer
                                    
            
                    4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
                
                
                                            1 keer 
                                    
            
                    5. Contact via e-mail (aantal keren per maand) 
                
                
                                            2 keer
                                    
            
                    6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
                
                
                                            Te vaak
                                    
            
                    7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
                
                
                    8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
                
                
                    9. Waarom geeft u dit cijfer?
                
                
                    10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
                
                
                    11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
                
                
                    12. Telefonische bereikbaarheid
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
                
                
                                            Zeer ontevreden
                                    
            
                    14. Snelheid van kennismaking
                
                
                    15. De eerste kennismaking
                
                
                    16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
                
                
                    17. DE BEGELEIDING
                
                
                    18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
                
                
                    19. Nakomen van afspraken
                
                
                    20. Rekening houden met uw wensen
                
                
                    21. Aandacht voor uw rechten
                
                
                    22. Aandacht voor uw plichten
                
                
                    23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
                
                
                    24. Begrip hebben voor uw situatie
                
                
                    25. UW CONTACTPERSOON
                
                
                    26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
                
                
                    27. Respectvolle houding  
                
                
                    28. Duidelijk informatie verstrekken 
                
                
                    29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
                
                
                    30. Aandacht voor vacatures
                
                
                    31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
                
                
                    32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? 
(Meer dan één antwoord mogelijk)
                (Meer dan één antwoord mogelijk)
                    33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u? 
                
                
                    34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
                
                
                    35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
                
                
                    36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte? 
                
                
                    38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    39. Heeft u op dit moment werk? 
                
                
                    40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen? 
                
                
                    41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
                
                
            
                Anoniem
            
                        
Deelname: 11 december 2019 12:23:42
        Deelname: 11 december 2019 12:23:42
                            Betreft:
Naar Werk
        Naar Werk
                    1. ALGEMEEN
                
                
                    2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf? 
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                    3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand) 
                
                
                                            1 keer
                                    
            
                    4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
                
                
                                            3 keer
                                    
            
                    5. Contact via e-mail (aantal keren per maand) 
                
                
                                            2 keer
                                    
            
                    6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
                
                
                                            Te vaak
                                    
            
                    7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
                
                
                                            Ja
                                    
            
                    8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
                
                
                                            7
                                    
            
                    9. Waarom geeft u dit cijfer?
                
                
                    10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
                
                
                    11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
                
                
                    12. Telefonische bereikbaarheid
                
                
                                            Zeer ontevreden
                                    
            
                    13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
                
                
                                            Geen mening
                                    
            
                    14. Snelheid van kennismaking
                
                
                                            Geen mening
                                    
            
                    15. De eerste kennismaking
                
                
                                            Zeer ontevreden
                                    
            
                    16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    17. DE BEGELEIDING
                
                
                    18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
                
                
                    19. Nakomen van afspraken
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    20. Rekening houden met uw wensen
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    21. Aandacht voor uw rechten
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    22. Aandacht voor uw plichten
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    24. Begrip hebben voor uw situatie
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    25. UW CONTACTPERSOON
                
                
                    26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
                
                
                    27. Respectvolle houding  
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    28. Duidelijk informatie verstrekken 
                
                
                                            Geen mening
                                    
            
                    29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    30. Aandacht voor vacatures
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
                
                
                    32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? 
(Meer dan één antwoord mogelijk)
                (Meer dan één antwoord mogelijk)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Dat het re-integratiebedrijf voldoende vacatures aandraagt 
waarop ik kan solliciteren.
Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
            Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
                    33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u? 
                
                
                    34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
                
                
                    35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
                
                
                                            Beter dan ik vooraf verwachtte
                                    
            
                    36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte? 
                
                
                    38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    39. Heeft u op dit moment werk? 
                
                
                                            Ja
                                    
            
                    40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen? 
                
                
                                            Een beetje
                                    
            
                    41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
                
                
            
                Anoniem
            
                        
Deelname: 11 december 2019 12:22:36
        Deelname: 11 december 2019 12:22:36
                            Betreft:
Naar Werk
        Naar Werk
                    1. ALGEMEEN
                
                
                    2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf? 
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                    3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand) 
                
                
                                            1 keer
                                    
            
                    4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
                
                
                                            1 keer 
                                    
            
                    5. Contact via e-mail (aantal keren per maand) 
                
                
                                            2 keer
                                    
            
                    6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
                
                
                                            Weet ik niet
                                    
            
                    7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
                
                
                                            Weet ik niet
                                    
            
                    8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
                
                
                    9. Waarom geeft u dit cijfer?
                
                
                    10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
                
                
                    11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
                
                
                    12. Telefonische bereikbaarheid
                
                
                    13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
                
                
                    14. Snelheid van kennismaking
                
                
                    15. De eerste kennismaking
                
                
                    16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
                
                
                    17. DE BEGELEIDING
                
                
                    18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
                
                
                    19. Nakomen van afspraken
                
                
                    20. Rekening houden met uw wensen
                
                
                    21. Aandacht voor uw rechten
                
                
                    22. Aandacht voor uw plichten
                
                
                    23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
                
                
                    24. Begrip hebben voor uw situatie
                
                
                    25. UW CONTACTPERSOON
                
                
                    26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
                
                
                    27. Respectvolle houding  
                
                
                    28. Duidelijk informatie verstrekken 
                
                
                    29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
                
                
                    30. Aandacht voor vacatures
                
                
                    31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
                
                
                    32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? 
(Meer dan één antwoord mogelijk)
                (Meer dan één antwoord mogelijk)
                    33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u? 
                
                
                    34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
                
                
                    35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
                
                
                    36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte? 
                
                
                    38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    39. Heeft u op dit moment werk? 
                
                
                    40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen? 
                
                
                    41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
                
                
            
                Anoniem
            
                        
Deelname: 25 januari 2018 09:58:03
        Deelname: 25 januari 2018 09:58:03
                            Betreft:
Naar Werk
        Naar Werk
                    1. ALGEMEEN
                
                
                    2. Hoe vaak heeft u contact gehad met het re-integratiebedrijf? 
Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                Geef hieronder een inschatting van hoe vaak u gemiddeld per maand contact had met medewerkers van het re-integratiebedrijf.
                    3. Persoonlijk contact (aantal keren per maand) 
                
                
                                            1 keer
                                    
            
                    4. Telefonisch contact (aantal keren per maand)
                
                
                                            3 keer
                                    
            
                    5. Contact via e-mail (aantal keren per maand) 
                
                
                                            3 keer
                                    
            
                    6. Wat vond u van het aantal contactmomenten?
                
                
                                            Precies goed
                                    
            
                    7. Had u een vast contactpersoon bij het re-integratiebedrijf?
                
                
                                            Nee
                                    
            
                    8. Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening (hoe u bent geholpen) van het re-integratiebedrijf? (1 = heel slecht, 10 = uitstekend)
                
                
                                            8
                                    
            
                    9. Waarom geeft u dit cijfer?
                
                
                                            Dit is een voorbeeld.
                                    
            
                    10. BEREIKBAARHEID EN SNELHEID
                
                
                    11. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de bereikbaarheid en snelheid van het re-integratiebedrijf?
                
                
                    12. Telefonische bereikbaarheid
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    13. Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    14. Snelheid van kennismaking
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    15. De eerste kennismaking
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    16. De plaats waar de gesprekken plaatsvonden
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    17. DE BEGELEIDING
                
                
                    18. Hoe tevreden bent u over de volgende aspecten m.b.t. de begeleiding door het re-integratiebedrijf?
                
                
                    19. Nakomen van afspraken
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    20. Rekening houden met uw wensen
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    21. Aandacht voor uw rechten
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    22. Aandacht voor uw plichten
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    23. Duidelijk aangegeven wat de volgende stap is
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    24. Begrip hebben voor uw situatie
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    25. UW CONTACTPERSOON
                
                
                    26. Hoe tevreden bent u over het persoonlijk contact met de medewerker(s) van het re-integratiebedrijf op het gebied van:
                
                
                    27. Respectvolle houding  
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    28. Duidelijk informatie verstrekken 
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    29. Aandacht hebben voor wat u belangrijk vindt
                
                
                                            Tevreden
                                    
            
                    30. Aandacht voor vacatures
                
                
                                            Zeer tevreden
                                    
            
                    31. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? (Meer dan één antwoord mogelijk)
                
                
                    32. Welke verwachtingen had u van de dienstverlening van het re-integratiebedrijf? 
(Meer dan één antwoord mogelijk)
                (Meer dan één antwoord mogelijk)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Dat het re-integratiebedrijf mij in de eerste plaats ondersteunt 
bij het opheffen van mijn persoonlijke belemmeringen.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
            
                    33. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u? 
                
                
                    34. Bij de vorige vraag gaf u aan dat u iets anders verwachtte van het re-integratiebedrijf. Wat verwachtte u?
                
                
                    35. In hoeverre sloot de dienstverlening van het re-integratiebedrijf aan op uw verwachting?
                
                
                                            Zoals ik vooraf verwachtte
                                    
            
                    36. Waarom was de dienstverlening beter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    37. Waarom was de dienstverlening zoals u vooraf verwachtte? 
                
                
                                            Dit is een voorbeeld.
                                    
            
                    38. Waarom was de dienstverlening slechter dan u vooraf verwachtte? 
                
                
                    39. Heeft u op dit moment werk? 
                
                
                                            Ja
                                    
            
                    40. Heeft het re-integratiebedrijf hier aan bijgedragen/mee geholpen? 
                
                
                                            Ja
                                    
            
                    41. Heeft u tot slot nog aanvullende opmerkingen over het re-integratiebedrijf of dit onderzoek?
                
                
                                            Dit is een voorbeeld.