Overzicht mogelijkheden

  Basis Plus Op maat
Algemeen
Klantbeoordelingen verzamelen en publiceren
Ja
Ja
Ja
Overige soorten klantenonderzoek inzetten
Ja
Ja
Ja
Verschillende doelgroepen benaderen
Ja
Ja
Ja
Verschillende soorten onderzoek tegelijkertijd
Ja
Ja
Ja
Open onderzoek (vrije deelname), met wachtwoord of unieke url in uitnodiging
Ja
Ja
Ja
Eigen dashboard (mijn.klantok.nl) met alle beheermogelijkheden
Ja
Ja
Ja
Vragenlijst
klantOK maakt een concept vragenlijst op maat
Ja
Ja
Ja
GSM en tablet geschikt: makkelijk en snel invullen
Ja
Ja
Ja
Aantal vragen Max. 15 Max. 15 In overleg
Aantal soorten vragenlijsten inzetbaar 1 per jaar 1 per jaar meerdere
Aantal niveaus (bijv. locatie, afdeling, etc) 1 Max. 5 meerdere
Uitnodigen
Makkelijk klanten importeren, 1 voor 1 of grote groepen tegelijk.
Ja
Ja
Ja
Mogelijkheid om vanuit eigen CRM systeem uitnodigingen te versturen
Ja
Ja
Ja
Mogelijkheid om schriftelijk klanten uit te nodigen (brief of kaartje, etc).
Ja
Ja
Ja
Standaard of eigen teksten gebruiken
Ja
Ja
Ja
Automatisch herinneringen kunnen versturen
Ja
Ja
Ja
Uitnodigen per e-mail, facebook, twitter of schriftelijk
Ja
Ja
Ja
Aantal deelnemers per jaar 500 1000 1000 of meer
Resultaten in dashboard
Overzichtelijke online rapportages, altijd en overal beschikbaar
Ja
Ja
Ja
Sorteren op vraag
Ja
Ja
Ja
Sorteren op periode (van-tot)
Ja
Ja
Ja
Sorteren op niveau (bijv. locatie, afdeling, etc)
Ja
Ja
Ja
Eenvoudig overzicht verbeterpunten maken
Ja
Ja
Ja
Exporteren naar bijv. Excel
Ja
Ja
Ja
Printen resultaten
Ja
Ja
Ja
Contact opnemen met minder tevreden klanten, indien men dit wenst
Ja
Ja
Ja
Publicatie
Eigen pagina op www.klantok.nl met de resultaten, uw bedrijfsprofiel en logo
Ja
Ja
Ja
Keuze uit volledig tonen resultaten en beoordelingen, alleen gemiddelde cijfers per vraag, alleen eindcijfer of niets tonen
Ja
Ja
Ja
Geven van een (tussentijdse) reactie op de beoordelingen
Ja
Ja
Ja
Widget met realtime score te plaatsen op eigen website
Ja
Ja
Ja
Uw score visueel aantrekkelijk inzetbaar op schriftelijke communicatie
Ja
Ja
Ja
Na deelname: aanbeveling tot plaatsen bericht op Facebook klant
Ja
Ja
Ja
Na deelname: aanbeveling tot plaatsen bericht op Twitter bij positieve beoordeling
Ja
Ja
Ja
Service
Professioneel advies op basis van vele jaren onderzoeks- en marketingervaring
Ja
Ja
Ja
Telefonisch, per e-mail en Twitter bereikbaar
Ja
Ja
Ja
Aanpassen of verwijderen ontoelaatbare teksten in reviews door klantOK
Ja
Ja
Ja
Vaste contactpersonen, persoonlijke benadering
Ja
Ja
Ja
Extra
Google: betere vindbaarheid door creëren content (teksten, pagina’s, berichten) over uw organisatie
Ja
Ja
Ja
Google: inzetten beoordelingen voor tonen ratingstars bij zoekresultaten
Ja
Ja
Ja
Mogelijkheid tot stimuleren feedback d.m.v. prijs/ beloning
Ja
Ja
Ja