Tevredenheid UWV 2015
Bent u in de periode van 1 juni 2015 tot 1 december 2015 begeleid door klantOK?
Ja
Nee
Welk type uitkering ontvangt u (of ontving u in het verleden) van UWV?
Wajong
Ander type uitkering (WW, WGA, ZW, WAO)
Ik heb nooit een uitkering ontvangen van UWV. (Dan hoeft u deze vragenlijst niet in te vullen. Bedankt voor de moeite.)
Snelheid
Vindt u dat u snel genoeg voor een eerste gesprek bent uitgenodigd?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Wat vindt u van de snelheid waarmee de medewerker(s) reageren op uw telefoontjes, e-mail en brieven?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Privacy
Hoe vindt u dat het bedrijf omgaat met uw persoonlijke gegevens?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Bejegening/communicatie (incl. rechten en plichten)
Hoe vindt u dat de medewerker(s) zich houden aan de afspraken die ze met u hebben gemaakt?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat ze voor u gingen doen?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw rechten waren? Voorbeelden van rechten zijn dat u een klacht kunt indienen, dat u uw gegevens mag inzien of dat u iemand mee mag nemen naar een afspraak.
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Heeft het bedrijf duidelijk uitgelegd wat uw plichten waren? Hiermee bedoelen we dat u zelf actief moet meewerken om de begeleiding succesvol te laten zijn.
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Resultaat
Wat vindt u van het resultaat van de begeleiding tot nu toe?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Heeft het bedrijf u goed geholpen?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Kwaliteit van de begeleiding
Wat vindt u van de aanpak van het bedrijf (de dingen die het bedrijf voor u heeft gedaan)?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Hoe ging het bedrijf om met uw eigen ideeën en wensen?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Vindt u dat u vaak genoeg contact heeft gehad met het bedrijf?
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Professionaliteit van de medewerkers
Hoe deskundig vindt u de medewerker(s) van het bedrijf? Hiermee bedoelen we of de medewerkers voldoende kennis en vaardigheden hebben om u goed te begeleiden.
Goed
Voldoende
Onvoldoende
Ik weet het niet
Uw tevredenheid
Welk rapportcijfer geeft u de dienstverlening van klantOK? Een rapportcijfer is een cijfer van 1 tot 10. Een 1 betekent: heel slecht. Een 10 betekent: heel goed. Geef hieronder het rapportcijfer dat u wilt geven aan de dienstverlening van klantOK
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
N.v.t.
Waarom geeft u dit cijfer? Noem hieronder de belangrijkste reden.
Wij zouden graag willen weten wat voor u belangrijk is (geweest) bij de begeleiding door klantOK. Kunt u hieronder maximaal 5 antwoorden aankruisen van dingen die voor u belangrijk zijn/waren?
Anders, namelijk
Dat de begeleiders mij goed helpen bij de activiteiten die ik onderneem, bijvoorbeeld door naar mijn sollicitatiebrief te kijken of mee te gaan met een sollicitatiegesprek.
Dat de begeleiders goed uitleggen wat ik zelf kan doen om de begeleiding tot een succes te maken.
Dat de begeleiders hun afspraken nakomen
De inhoud van de activiteiten (bijvoorbeeld oefenen met solliciteren, stage lopen)
Dat ik een vast contactpersoon heb bij het bedrijf
Dat de begeleiders vriendelijk zijn
Dat ik de begeleiders regelmatig spreek
Dat het bedrijf mijn vragen snel beantwoordt
Dat het bedrijf luistert naar mijn wensen
Informatie over het soort begeleiding dat ik krijg
De naam die u hieronder invult wordt getoond bij uw beoordeling. Geen naam invullen (of een alias) is dus volledig anoniem.
Naam
Alle beoordelingen worden weergegeven. U kunt, indien u dit wenst, uw naam tonen bij deze beoordeling.
E-mail
*
Versturen