Groene of rode kaart - APG Service Partners
APG
Geachte relatie,
Bedankt voor het invullen van de enquête. Aan de hand van de resultaten van vorig onderzoek hebben wij drie verbeterpunten geformuleerd waarmee wij aan de slag zijn gegaan. Deze verbeterpunten hebben het volgende opgeleverd:
Een dienstenkaart en een dienstenbrochure
Om meer bekendheid en duidelijkheid te creëren in de diensten van APG Service Partners zijn de dienstenkaart en de dienstenbrochure ontwikkeld. Hiermee geven wij een duidelijk overzicht van de aangeboden diensten door middel van de dienstenkaart en gaan wij in de dienstenbrochure hier dieper op in. De documenten dienen als (eerste) kennismaking met onze organisatie en zijn vanaf 1 mei 2017 te vinden op onze vernieuwde website www.apg.nl/werkgeversdiensten.
FAQ
Om te voldoen aan de informatiebehoefte is er een veel gestelde vragen lijst opgesteld. In deze lijst worden vragen over sociale zekerheid, rechten en plichten van de deelnemer, bezwaar en beroep en appa behandeld. Verder zijn de verschillende contactgegevens ook in deze lijst te vinden. De FAQ is vanaf 1 mei 2017 te vinden bij de inlogpagina van ons factureringssysteem Defactoo, waar u ook meer inzicht in uw facturen kan verkrijgen.
Contactwijzer
Om te voorkomen dat u verstrikt raakt in het web van APG hebben wij een contactwijzer voor intern gebruik ontwikkeld. Hierdoor wordt u met uw vraag naar de juiste persoon verwezen die u deskundig te woord zal staan.
Het onderzoek heeft veel waardevolle input en mooie resultaten opgeleverd. Wij willen u dan ook bedanken voor uw bijdrage en hopen samen met u onze organisatie te blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Jerry de Groot
Salesmanager Werkgevers - APG Service Partners